top of page

Koolitused ettevõtetele ja kollektiividele

Inimeste kehalist ja vaimset tervist mõjutab eelkõige elustiil. Tänapäeval on kujunenud akuutseks probleemiks liigne energiatiheda toidu kättesaadavus ning seeläbi ka selle liigne tarbimine. Teine samaväärse tähtsusega tegur on vähene liikumisaktiivsuse määr, mida on keeruline kaasaegses tehnoloogiliselt arenenud ühiskonnas piisaval määral kogeda ilma teadliku planeerimiseta.

 

Corpuse Koolitused OÜ pakub ettevõtetele ja kollektiividele toitumise ja liikumise teemalisi loenguid, läbi mille luua selgus ning tegevuskava, kuidas kaasaegses ühiskonnakorralduses oma tervise eest hoolt kanda.

0F8505F8-DE43-4E4D-BAE4-75434C1994B5-rem
0F8505F8-DE43-4E4D-BAE4-75434C1994B5-rem

"Toitumise mõju kehakoostisele"

bodyfat_edited.jpg
  • Loeng annab ülevaate toidu mõjust kaasaegses ühiskonnakorralduses.

  • Oluline on mõista, millised tegurid panevad meid toitu tarbima ning läbi milliste tegurite toiduenergiat on võimalik kasutada.

  • Mida mõistame kehakoostise all ning miks see on oluline?

  • Kuidas kehakoostises saavutada soovitud tulemusi läbi rasvkoe vähendamise ja lihasmassi osakaalu suurendamise või säilitamise?

  • Milline on soovituslik tegevusplaan ning millised ohud ja negatiivsed tegurid käivad kaasas äärmuslike kaalulangetusvõtetega?

    Loengu kestvus kuni 2h 15m

0F8505F8-DE43-4E4D-BAE4-75434C1994B5-rem

"Liikumise loomupärane vajadus inimorganismile"

Couple Running_edited.jpg
  • Loeng annab ülevaate eestlaste liikumisaktiivsusest ning liikumise kasuteguritest täisväärtusliku elu tagamiseks.

  • Mida mõista termini "võltsheaolu" all? Kas hetkel negatiivsete tervist puudutavate tegurite puudumine tähendab ilmtingimata head tervislikku seisundit?

  • Kas tervist saab käsitleda kui staatilist olekut või peame me pidevalt sellega tegelema?

  • Milline peaks olema erinevate liikumisharrastusvormide määr tervise ja heaolu toetamiseks? Kuidas luua endale järjepidevist soosiv tegevuskava?

  • Kuidas tagada piisav kohanemisvõime muutuste elluviimisel ning vältida dihhotoomset mõtlemisviisi kehalise tegevuse planeerimisel?

    Loengu kestvus kuni 2h 15m

0F8505F8-DE43-4E4D-BAE4-75434C1994B5-rem
bottom of page